Beach 2010..?

Är det något man någonsin kommer uppnå? Varje år satsar man på beach ditt och datt... Förra året var det minsann beach 2009 som gällde och året innan det kan väl alla räkna ut vad vi satsade på?! ;)


Nej, ska man kanske slopa stranden och istället satsa på sig själv istället? Vad sägs om Helena 2010?! Låter vettigare och är förmodligen mycket enklare att uppnå! Så vad säger ni ska vi slå till? Alla behöver ju inte satsa på mig utan ni får ju självklart sätta ert eget namn framför årtalet... ;)

Måste säga att jag i alla fall är på god väg... Mår otroligt bra. Har så mycket att vara tacksam för och det är viktigt att komma ihåg det...

Tack alla underbara människor som finns i mitt liv! Ni är guld värda - allihopa!

Idag är en riktigt bra dag. FISH och kärlek till alla



Kommentarer
Postat av: Katarina

Idag när jag sa att jag skulle satsa på Beatch 2010..var det en tjej som tyckte att jag sa, Bitch 2010.. Hahaha... Jag ska nog satsa på den senaste!!

2010-04-28 @ 22:13:34
URL: http://katlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0